wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

Radek Fischbach - Nosalowy Dwór Resort & SPA

Program pomocowy Partner Center pozwala na swojego rodzaju komfort – przesuwa potężne środki finansowe w czasie i pokazuje jak ważne w biznesie są relacje. Niestety, ale nie wszyscy mają możliwość skorzystania z takiej formy. Bez względu na to kto jakie rozwiązania stosuje, najważniejsze w jest sytuacji jest kluczowe- żaden z partnerów w łańcuchu dostaw nie używa zwrotu „mój problem”, ale „nasz problem”. Wydłużony termin płatności nawet o kolejne 90 dni, możliwość indywidualnego porozumienia, zawieszenia niektórych płatności na Q3.

Piotr Zabłocki Kierownik Restauracji – BELVEDERE Gourmet Group

Zamknięcie lokali gastronomicznych to duży cios dla gastronomii. Brak Gości w restauracji wiąże się bezpośrednio ze spadkiem obrotów, a co za tym idzie potrzebą reorganizacji działania kuchni i serwisu. Stanęliśmy przed dużym wyzwaniem, aby dostosować się do nowej rzeczywistości. Opracowaliśmy nowe rozwiązania, dzięki którym restauracja wciąż może funkcjonować i odpowiedzieć na oczekiwania Klientów, które również zmieniły się ze względu na sytuację. Codziennie w restauracji przygotowujemy dania na wynos, posiłkami wspieramy także służbę zdrowia - pracy nam nie brakuje, chociaż wygląda ona inaczej niż do tej pory. Dlatego niezwykle ważnym i pomocnym gestem był z Państwa strony krok w postaci zamrożenia zadłużenia wynikającego z zakupu win. To bardzo ważne w tych czasach by nasze branże mogły się nawzajem wspierać. Niewątpliwie świadczy to z Państwa strony o zrozumieniu  potrzeb wynikających z danej sytuacji na rynku. Taka postawa daje nadzieję na jeszcze lepsze warunki współpracy w przyszłości. Życzę Państwu i Restauracji Belvedere jak najszybszego powrotu do normalności. Byśmy mogli razem w niedługim czasie cieszyć się z radości wykonywania  zawodów i obowiązków.

Agnieszka Surmańska - Dyrektor ds. sprzedaży Hotel Chopin

Chciałabym bardzo podziękować  firmie Partner Center Sp. z o.o. za nowatorskie działanie związane z obsługą naszego zadłużenia względem Państwa. Branża gastronomiczna jako jedna z wielu  znalazła się z bardzo trudnej sytuacji finansowej. Jakakolwiek pomoc w utrzymaniu płynności finansowej jest w obecnej chwili na wagę złota. Cieszy mnie fakt iż są firmy które same wychodzą z propozycja rozciągnięcia w czasie naszego zadłużenia. Spotkałam się już z innymi  rozwiązaniami np. zostały zawieszone opłaty konserwacyjne w naszym hotelu na okres dwóch miesięcy. Dziękuję jeszcze raz za ludzkie podejście do problemu.

Maciej Chojna Prezes Chojna Group Sp. z o.o. Wice Prezes Stowarzyszenia Beskidzki Klub Kulinarny

Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni i wdzięczni za partnerskie podejście do sytuacji jaka nas wszystkich spotkała.  Dojrzałe spojrzenie i jakże odpowiedzialne przyszłościowo i z pewnością będzie procentować tylko na plus dla Partner Center oraz jej partnerów handlowych.

ciąg dalszy strona 3

powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca