W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:
Kierownik ds. Obsługi Klienta – Sklep internetowy
Miejsce pracy: Wolbórz
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Realizację zamówień online w systemie internetowym (wysyłka, rozliczenia,)
- Pełną obsługę procesów reklamacyjnych (klienckich) oraz obsługi zwrotów
- Dbanie o zadowolenie klienta i prawidłowy proces zakupowy
- Koordynowanie prawidłowego przebiegu procesu zamawiania i dostarczenia towaru do klienta
- Kreatywne rozwijanie sprzedaży internetowej i proponowanie rozwiązań zwiększających skuteczność sprzedaży;
- Obsługa klientów B2B (ofertowanie, obsługa potrzeb i rozliczeń)
- Udzielanie pomocy klientom – w ramach szeroko rozumianej obsługi klienta
wystawianie faktur i inne prace o charakterze biurowym/administracyjnym.
- Posiadasz duże doświadczenie w obsłudze klienta,
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- Jesteś osobą dynamiczną i nastawioną na sukces,
- Posiadasz umiejętności pracy pod presją czasu,
- Bardzo dobrze wiesz jak ważna jest sprzedaż i satysfakcja Klientów
- Jesteś odpowiedzialny i przydzielone zadania wykonujesz terminowo,
- Charakteryzujesz się komunikatywnością i otwartością,
- Biegle posługujesz się komputerem oraz pakietem MS Office,
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Rzetelność i systematyczność,
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz dobra organizacja czasu pracy.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej oraz stale rozwijającej się firmie
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych - pracę w zgranym i dynamicznym zespole
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
benefity: karty Multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe
Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie aplikacji zawierającej CV w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: rekrutacja@partnercenter.pl
Prosimy wpisać w temacie maila odpowiednio Kierownik ds. Obsługi Klienta – Sklep internetowy.