Moldawska Dolina – „MUST HAVE” w Twoim sklepie!
Moldawska Dolina to marka obecna na rynku polskim od kilkunastu lat. Jej kwintesencję mołdawskich smaków i aromatów pokochały przez lata rzesze wiernych sympatyków. Marka ta od lat jest liderem sprzedaży w swojej kategorii. Program długofalowego wsparcia sprzedaży, a także nowoczesny marketing przyczynia się jej sukcesu.
Podążając za nowymi trendami w projektowaniu etykiet jak i zmieniającymi się preferencjami zakupowymi klientów, podjęliśmy decyzję o zmianie szaty graficznej marki – komentuje Tomasz Głoskowski – dyrektor generalny Partner Center. W chwili obecnej brand Moldawska Dolina należy do grupy najchętniej wybieranych win przez konsumentów. Dlatego uznaliśmy, że jest to dobry czas na premiumizację wizualizacji marki. Do tej pory prestiżowa butelka typu conica była dedykowana jedynie wytrawnym winom w linii Moldawska Dolina. Dziś już cała seria win Moldawska Dolina dostępna jest w tej eleganckiej butelce. Dodatkowo – kontynuuje Tomasz Głoskowski – wiele elementów na etykiecie zostało uszlachetnionych. Cały design jest bardziej nowoczesny jednak utrzymany w doskonałej stylistyce – dużo ornamentów, kolorów i designerskiego smaku. Z opinii konsumentów, które do nas spływają w ramach konkursu konsumenckiego, refreshing marki był udany i bardzo dobrze przyjęty przez rynek- podsumowuje Tomasz Głoskowski. Jak podkreśla Partner Center – oczywiście wraz ze zmianą key visula marki nie zmienia się wysoka jakość wina. Konsumenci sięgając po butelkę Moldawskiej Doliny nieprzerwanie otrzymają bogactwo przyjemnych, owocowych aromatów w szerokim wachlarzu smaków. Duży range linii Mołdawska Dolina jest gwarancją usatysfakcjonowania wszystkich konsumentów, zarówno tych preferujących te słodkie jaki i te bardziej wytrawne wina.
W ramach budowania lojalności wobec Moldawskiej Doliny, w kwietniu tego roku firma Partner Center – zorganizował jeden z największych konkursów konsumenckich branży winiarskiej na przestrzeni kilku lat. Organizator m.in. zabierze miłośników Moldawskiej Doliny wraz z grupą przyjaciół, do malowniczej Mołdawii. Jednak atrakcyjność konkursu to nie tylko pierwsza nagroda. Kolejne to ekskluzywne warsztaty kulinarne pod okiem mistrza Roberta Sowy. Partner Center ufundował aż pięć zaproszeń do elitarnej kuchni Roberta Sowy. Ale to nie wszystko, bowiem w konkursie jest do wygrania ponad 300 zaproszeń do sieci kin Helios.