Nowa tożsamość działu HoReCa

Odkrywamy przed Wami kolejny rozdział rozwoju Wine Direct – działu obsługującego obszar HoReCa.
Podjęto decyzję o zmianie logo i nazwy Wine Direct by tym samym odważnym krokiem wkroczyć w następny etap rozwoju firmy. Historia WineDirect sięga dalej niż mogłoby się to wydawać. Marka WineDirect została stworzona kilka lat temu przez Partner Center i od tamtej pory działała równolegle na rynku jako jeden z wiodących dostawców oraz importerów win w Polsce. Partner Center to firma sprowadzająca na stoły polskich restauracji nie tylko świetnej jakości wino jako produkt sam w sobie, ale wraz z nim podaje nam do stołu opowieść i historię ludzi zaangażowanych w jego tworzenie. Każda butelka sprowadzona przez Partner Center to tradycje i legendy rodzinne przekazywane z pokolenia na pokolenie. To nastroje i decyzje enologów odpowiedzialnych za produkcję trunku, to również tajniki technologiczne, a nawet anomalie pogodowe, mające wpływ na jego jakość.
Dlatego w związku ze zbliżającym się 30 leciem działalności Partner Center podjęto decyzję o powrocie do korzeni by jeszcze bardziej wzmocnić obecne działania prowadzone przez WineDirect korzystając z doświadczenia niesionego przez Partner Center.
Od teraz WineDirect będzie funkcjonowało na rynku jako HoReCa Partner Center.